Home Meer weten? Klanten vertellen “Groot voordeel: ik kan de brochures voortdurend aanpassen”

“Groot voordeel: ik kan de brochures voortdurend aanpassen”

Geplaatst op 13 november 2013 in de categorie Klanten vertellen.

Anne Hoekstra werkt bij Ice-World, een wereldwijd opererend bedrijf dat is gespecialiseerd in mobiele ijsbanen. Ze verzorgt als manager marketing en communicatie onder andere de communicatiemiddelen voor het bedrijf. “Ik heb met Jilster enkele corporate brochures gemaakt. De Nederlandstalige dient als basis, daarna volgde een Engelstalige versie en nu ben ik bezig met een Poolse variant. Ice-World maakt veel gebruik van brochures.”

Ieder moment aanpassen
“Het grote voordeel van Jilster is dat ik de brochure op ieder moment kan aanpassen en dat de kosten relatief laag zijn, ook omdat ik zelf de tekst en vormgeving verzorg. De inhoud pas ik aan per land. Zo krijgt een klant in Mexico een brochure die helemaal is afgestemd op de wensen daar. Dat maakt het werken met Jilster extra aantrekkelijk voor Ice-World”, aldus Anne Hoekstra.

Strakke brochure maken
De inhoud van de brochures bestaat uit een mix van productinformatie en verhalen van klanten. “Ik heb een strakke brochure willen maken. De cover laat dan ook direct zien waar de brochure over gaat. Op de coverfoto zie je de eerste ijsbaan van Ice-World in Sydney, Australië. Dat was een groot evenement en een immens succes.”

Tevreden over service
“Het werken met Jilster is makkelijk. Over de service ben ik ontzettend tevreden. Ik krijg altijd snel antwoord en er is steeds meegedacht om tot het beste resultaat te komen, ook bij een spoedopdracht. Mijn collega’s vinden het resultaat geslaagd. Voor de Duitse markt is nu ook vraag naar een Duitstalige versie en daar zal het vast niet bij blijven.”

Begin met brochure maken