We staan voor kwaliteit

Met de proefdruk kan je het resultaat bovendien vooraf controleren.

Het maken van een tijdschrift, waarin meerdere mensen liefde stoppen, wordt met dezelfde zorg door ons gedrukt en bezorgd. Jilster beoordeelt haar producten persoonlijk door regelmatig steekproeven te nemen. Hierbij beoordelen wij het product op de volgende kwaliteitscriteria:

1. Kleur
2. De omslag
3. Witranden en afwerking

Toelichting:
Klopt de kleur met het ontwerp dat door jou is aangeleverd? En zijn er bijvoorbeeld geen strepen zichtbaar. De omslag – oftewel het eerste dat gezien wordt – controleren wij. Zijn de aangegeven wensen – bijvoorbeeld glans of mat – doorgevoerd. Daarnaast mag de omslag geen deuken of snijfouten bevatten. Het lijkt een detail, maar alles moet correct geplaatst zijn. Wil je een fotocollage over de hele pagina plaatsen dan wil je geen witranden. Dit voorkom je door in het bewerkingsprogramma de foto’s over de stippellijn heen te trekken. Vaak geldt dit ook voor de omslag waar je foto’s de hele voor- en achtercover wil laten bedekken zonder witranden. Uiteindelijk wordt er nogmaals gekeken naar de totale afwerking van het product voordat het wordt verstuurd. 

Voldoet het ontvangen product niet aan jouw wensen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Zij toetsten het product nogmaals en komen – waar nodig – met een passende oplossing.  Onze klantenservice kan je mailen of bellen: klantenservice@jilster.nl of telefonisch op 085-1306800.

Jilster houdt van de natuur

Onze producten worden digitaal geprint op papier dat wordt gemaakt van hout dat volgens de regels van PEFC wordt gekapt en onder het keurmerk FSC (Forest Stewardship Council) in de markt wordt gezet. Hiermee garanderen wij dat het papier dat voor de Jilster tijdschriften en boeken wordt gebruikt geen schade aanricht aan de bossen.