Een account aanmaken

Veelgestelde vragen

Je account

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Mogelijk is deze e-mail in je spambox terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan het zijn dat je bij het aanmelden een typefoutje hebt gemaakt waardoor je bevestigingsmail niet is aangekomen.

Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice. Wij kunnen je account handmatig voor je activeren.

Ik wil mijn account opheffen. Hoe doe ik dat?

Neem contact op met onze klantenservice om je account te laten verwijderen.

Ik wil mijn wachtwoord of e-mailadres wijzigen. Kan dit?

Ja, je kunt je accountgegevens altijd nog aanpassen. Wanneer je ingelogd bent kun je onder het kopje ‘Mijn gegevens’ je instellingen wijzigen. Stel een nieuw wachtwoord en/of e-mailadres in en sla je gegevens op. Je kunt vanaf nu met deze gegevens inloggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan niet meer inloggen. Wat nu?

Klik bij het inloggen op de link ‘wachtwoord vergeten?’. Op het e-mailadres waarmee je een account hebt ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een link om je wachtwoord aan te passen. Je kunt nu met het nieuwe wachtwoord inloggen.