Je tijdschrift of boek bestellen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat zijn de prijzen?

Je kunt de prijs van je tijdschrift of boek eenvoudig berekenen met onze prijscalculator. Op deze pagina vind je ook meer informatie over de prijzen van een proefexemplaar, pdf-bestanden en de posters die je kunt bestellen.

Wat zijn de levertijden?

Bekijk onze levertijdcalculator om te weten wanneer je jouw bestelling moet plaatsen om deze op tijd in huis te ontvangen. Op deze pagina vind je ook meer informatie over de levertijd van een proefexemplaar, pdf-bestand en de poster.

Ik wil graag mijn tijdschrift of boek bestellen, maar dit lukt niet. Wat moet ik doen?

Om je tijdschrift of boek te bestellen moeten alle pagina’s gepubliceerd worden. De pagina’s worden dan omzet naar drukwerkkwaliteit. Gepubliceerde pagina’s krijgen een groen vinkje in het paginaoverzicht. Controleer goed of alle pagina’s een groen vinkje hebben. Let ook op de voor- en achterpagina!

Zijn er nog pagina’s niet gepubliceerd? Open deze dan in het online ontwerpprogramma en klik op de knop ‘publiceren’ rechts onderin het scherm. Hoe je dit precies doet laten we je hier zien.

Ik wil graag een proefexemplaar bestellen van mijn tijdschrift. Hoe doe ik dit?

Je kunt een proefexemplaar van je tijdschrift bestellen via de normale bestelprocedure.

Waarin verschilt een proefexemplaar van het definitieve tijdschrift of boek?

Omdat we natuurlijk willen dat je tevreden bent met je tijdschrift bieden we de optie om deze voor een gereduceerd tarief als proefexemplaar te bestellen, voordat je de definitieve bestelling plaatst. Een proefexemplaar is gelijk aan het definitieve tijdschrift, maar heeft op elke pagina een transparant watermerk. Zo kun je de kwaliteit van je tijdschrift bekijken en het tijdschrift controleren op foutjes, voordat je deze als definitief exemplaar bestelt.

Kan ik verschillende uitvoeringen tegelijkertijd bestellen?

De tijdschriften en boeken verwerken wij via verschillende productielijnen, omdat de uitvoeringen (gehecht, gelijmd of een harde kaft) volgens andere productieprocessen gemaakt worden. Mocht je twee verschillende uitvoeringen willen, dan zijn dat dus twee aparte bestellingen.

Wil je je bestellingen gezamenlijk laten verzenden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb mijn tijdschrift of boek besteld, maar ik heb nog wat foutjes ontdekt. Kan ik deze nog aanpassen?

In enkele gevallen is het mogelijk om nog wijzigingen aan te brengen in je tijdschrift of boek. Dit hangt af van de productiestatus bij onze drukkerij: Als je bestelling nog niet in productie is genomen kan deze nog geannuleerd en aangepast worden. Helaas is dit, door het snelle productieproces, niet altijd mogelijk.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je je bestelling nog wilt aanpassen. Wij controleren dan de status van je bestelling en geven je eventueel instructies voor het plaatsen van een nieuwe (aangepaste) bestelling.

Kan ik later ook extra tijdschriften bijbestellen?

Ja, het is altijd mogelijk om extra tijdschriften bij te bestellen. Je tijdschrift blijft standaard bewaard tot één jaar na de aanmaakdatum. Deze bewaartermijn kun je altijd verlengen.

Je kunt het tijdschrift blijven openen, bewerken en opnieuw bestellen via de normale bestelprocedure.

Ik wil graag een hoge kwaliteit pdf (300dpi) van het hele tijdschrift bestellen. Is dat mogelijk?

Het is helaas niet mogelijk om een hoge kwaliteit pdf (300 dpi) van het hele tijdschrift te bestellen.

Het gebruik van de Jilster website is helemaal gratis. Ook kun je gratis een online magazine aanmaken dat je met anderen kunt delen.

Het enige verdienmodel van Jilster is op geprinte exemplaren. Daarom is het niet mogelijk om een hoge kwaliteit pdf die je zelf zou kunnen printen te bestellen.

Ik wil graag de status van mijn bestelling bekijken. Waar vind ik deze?

Je kunt meer informatie over de order- en bestelstatus van je bestelling terugvinden onder je account. Log in op www.jilster.nl en klik op ‘Bestellingen’ in het navigatiemenu. Hier vind je een overzicht van je bestellingen en hun orderstatus. Klik op een specifieke bestelling voor meer informatie.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Tijdens het bestelproces kan je gelijk online betalen. We accepteren betalingen via ideal, creditcard en Paypal.

Heb je geen mogelijkheid om online te betalen neem dan even contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Bij hoge uitzondering is het mogelijk om op rekening of achteraf te betalen. Neem ook hierover contact op met onze klantenservice.

Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Na betalen ontvang je op het opgegeven e-mailadres een bevestiging van je bestelling met het ordernummer. Bij deze mail vind je ook de factuur. De factuur kun je ook online op je account terugvinden onder het kopje ‘Bestellingen’.