Deze week hebben we helaas afscheid moeten nemen van Alea Sophie. Zij gaat met haar vriend een wereldreis maken. Nu gaat Muriel Hagenaars (21) haar opvolgen, die voor een nieuwe frisse wind zorgt in het bedrijf.

Creatief met taal

Muriel versterkt sinds kort de Duitse afdeling van Jilster als medewerkster Marketing & Communicatie. Samen met Katia is zij verantwoordelijk voor de Duitse website. Ze plannen en schrijven de blogartikelen en delen deze op de social media van Duitsland. Muriel analyseert maandelijks hoeveel mensen Jilster.de bezoeken en op basis daarvan worden nieuwe artikelen geschreven en geplaatst.

Muriel: “Ik houd van uitdagingen en die krijg ik ook bij Jilster. De kans om iets nieuws te leren en mijn Duitse taal- en cultuurkennis toe te passen maakt me enthousiast. Ik vind het leuk dat ik creatief bezig kan zijn met taal.”

Extra gemotiveerd

Muriel was al bekend met Jilster voordat ze werd aangenomen. Vorig jaar kreeg ze namelijk een tijdschrift van Jilster cadeau voor haar verjaardag, gemaakt door vrienden. “Dat vond ik echt een prachtig cadeau. Het feit dat ik achter het product van Jilster sta, zorgt voor extra motivatie tijdens mijn werk.”

Duitsland op de kaart zetten

Muriel gaat haar uiterste best doen om Jilster nog bekender te maken in Duitsland. “Ik wil me verder ontwikkelen op het gebied van marketing. Ik hoop op dit gebied veel van collega’s te kunnen leren en samen op nieuwe ideeën te komen waardoor we een bredere doelgroep kunnen bereiken.”