Eric Faber over relatiemagazine Netbasics: “Goed om in te zetten bij sales en after sales”

Het ict-bedrijf Netbasics heeft met de professionele hulp van het Team Jilster Plus een professioneel relatiemagazine gemaakt. Directeur Eric Faber vertelt:

“We zijn een ict-bedrijf voor de zorg, met name. Maar ook Jilster is een van onze klanten. De meeste relaties kennen een of twee producten van Netbasics. Met het magazine kunnen we goed laten zien wat we nog meer te bieden hebben. Dat werkt, zo merken we aan de reacties. ‘Doen jullie dat óók?’ horen we dan.”

Meesturen met offerte

“We sturen ons relatiemagazine mee met een offerte. Briljant om dat mee te kunnen zenden”, aldus Eric. “Ook hebben we magazines uitgedeeld op een medisch congres over acute zorg. Niet als strooigoed voor alle aanwezigen maar heel gericht: aan professionals die in de stand belangstelling toonden voor de producten en diensten van Netbasics. De reacties op het magazine zijn heel positief. We horen dat het er goed en professioneel uitziet.”

Makkelijk ontwerp aanpassen

Netbasics heeft in eerste instantie honderd exemplaren besteld van het relatiemagazine. “Die zijn nu bijna op. We gaan binnenkort een nieuwe order plaatsen. Het mooie van Jilster is dat we heel makkelijk het ontwerp nog wat kunnen aanpassen. Zo houden we het relatiemagazine makkelijk up to date. We willen bijvoorbeeld de inmiddels verouderde foto van alle medewerkers van ons bedrijf vervangen en eventueel het voorwoord nog wat veranderen.”

Saamhorigheid en trotsrelatiemagazine Netbasics

Als het relatiemagazine regelmatig wordt geactualiseerd, kan zij worden ingezet als ondersteunende en opvallende vorm van bedrijfspromotie. “Enerzijds gebruiken we het relatiemagazine om bestaande en toekomstige klanten te informeren over wat Netbasics te bieden heeft. In die zin is het een ondersteunend product bij sales en after sales. Daarnaast vind ik het leuk dat het magazine ook intern, binnen Netbasics, met enthousiasme is ontvangen. Het roept een gevoel op van saamhorigheid en trots op het bedrijf als geheel.”

Team Jilster Plus

Het Team Jilster Plus heeft Netbasics geholpen bij het maken van het relatiemagazine. Ook een professioneel tijdschrift laten maken voor je bedrijf? De tekstschrijvers, grafische vormgevers en fotografen van het Team Jilster Plus helpen je bedrijf bij het maken van een uitgave voor een jubileum, de lancering van een nieuw product, als cadeau bij het afscheid van de directeur, een brochure of catalogus.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *